Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: De bank beweert ook, net als alle Nederlandse banken, dat betalen met contant geld "meer tijd kost", wat gel*l is als je mensen bezig ziet met klungelen met hun pasje of mobieltje aan de kassa. Ik zie toch echt zelden mensen klungelen met hun pasje of mobiel. Ouder van dagen die een berg kleingeld uitstorten bij de kassa, om die vervolgens uitgebreid door te gaan spitten kom ik vaker tegen. Wat dat betreft is dit een van de weinige punten waar ik de banken wel degelijk gelijk moet geven. Ik zie wel veel mensen klungelen met hun mobiel. Wat ik nog meer zie, is dat mensen eerst hun boodschappen inladen/inpakken, dan pas naar hun mobieltje zoeken, het aanzetten en voor het scannertje langsswipen. Dit gaat vaak de eerste keer niet goed, er wordt dan gewacht totdat het duidelijk is dat het niet goed gaat, en dan probeert men het nog een keer. Dat duurt al gauw tien tot dertig seconden, terwijl met contant geld afrekenen misschien drie of vijf seconden kost. Dan gebeurt het nog ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):