Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2023, 08:59 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Digimanie - zelfbeschadiging in naam van "fraudepreventie" Door Anoniem: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Door Anoniem: Door Anoniem: De bank beweert ook, net als alle Nederlandse banken, dat betalen met contant geld "meer tijd kost", wat gel*l is als je mensen bezig ziet met klungelen met hun pasje of mobieltje aan de kassa. (...) Het echte probleem is niet een gebrek aan "tijd" of een noodgedwongen afweging tussen "tijdwinst" en "veiligheid", maar een gebrek aan menselijkheid, een gebrek aan eerlijkheid (calculerendheid en manipulatief zijn lijken de norm te zijn geworden voor directies, managers en "communicatie"(haha)-medwerkers, en dus voor hun beslissingen en de manier waarop ze burgers en klanten bejegenen) alsmede een ideologie van tech-solutionisme, waarbij men de problemen die de invoering van sommige digitale technieken veroorzaken, wil oplossen met de invoering van nog meer digitale technieken (zogeheten quick fixes die nieuwe problemen veroorzaken waarvoor dan weer nieuwe quick fixes nodig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha