Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Verzonden via hun berichtensysteem, die je dus niet kunt lezen omdat je geen toegang hebt. "Beste meneer *naam*, Je gegevens staan niet juist in onze administratie. Hierdoor kunnen wij je niet bereiken. Sinds 17 juli 2023 hebben wij op verschillende manieren contact gezocht, maar helaas zonder succes. Uit veiligheidsoverweging hebben wij daarom de toegang tot verschillende bankiermogelijkheden geblokkeerd. Om de blokkering op te heffen, hebben we de juiste adresgegevens nodig. We horen graag zo snel mogelijk van je. Toegang geblokkeerd Het is belangrijk dat je adresgegevens actueel zijn. Omdat wij belangrijke informatie en wijzigingen van je producten sturen. Maar ook vanwege de veiligheid. In sommige gevallen is het namelijk nodig dat wij snel met je in contact komen. Uit voorzorg hebben we daarom je betaalpas geblokkeerd. Dit betekent dat je op dit moment: • niet met je betaalpas kunt betalen • geen geld kunt opnemen Blokkade opheffen? Neem contact op Om de blokkade op te kunnen heffen, hebben we je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):