Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Sorry hoor maar er staat in het artikel duidelijk dat de meeste bonnen terecht zijn omdat mensen hun vergunning niet verlengen of kenteken laten aanpassen, of het verkeerde kenteken hebben ingevoerd. Ook het invoeren van betaald parkeren in je wijk ontgaat je niet door de plaatsing van automaten (meestal weken/maanden van te voren) en borden. Ook wordt dit gepubliceerd via de communicatie kanalen. Dit is gewoon eigen verantwoordelijkheid, maar het is makkelijker huilie huilie te doen bij een verslaggever.... Dat bij het voorbeeld als de betaling van een vergunning niet tijdig binnen is, of als een vergunning verloopt, de communicatie vanuit de gemeente verbeterd moet worden is wel een punt, geen idee of ze dat wel of niet doen. Er blijft alleen onduidelijk waarom de acceptgiro naar een niet-bestaand adres is gestuurd, wie heeft dat adres doorgegeven, ik vermoed die ondernemer zelf, dus dan zou het ook weer eigen verantwoordelijkheid zijn.... Overigens heb ik zelf ook negatieve ervaringen met parkeren in ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):