Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem op 12-11-2023 om 18:55 uur: (...) O ja, ik had bij de laatste belastingaangifte een ingewikkelde situatie. Bij de belastingtelefoon zei men dat het te complex was voor hun om meteen met zekerheid te kunnen beantwoorden en men heeft me geadviseerd een schriftelijke vraag aan de inspecteur te stellen. Dat heb ik gedaan, zorgvuldig en precies gedocumenteerd. De inspecteur gaf in het antwoord niet alleen duidelijk aan hoe de situatie in de aangifte verwerkt moest worden, hij had de berekeningen die erbij kwamen kijken al uitgevoerd en in de brief opgenomen, én gegevens opgezocht die erbij nodig waren waar ik anders zelf nog achteraan had moeten gaan. Dingen die ik verwacht had zelf op basis van het antwoord nog te moeten doen. Dat vond ik verdomd goede service, die veel verder ging dan waar ik om gevraagd had. (...) Jij bent kennelijk iemand die in staat is de bureaucratische taal goed te spreken en te schrijven. Ik ben ook zo iemand. Mensen zoals jij en ik worden vaak goed bediend zo lang wij ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):