Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Digitaal dat natuurlijk snel werkt en snel verwerkt wordt met daar vervolgens opvolgend de trage analoge ambtelijk bureaucratische stappen die de boete op je deurmat moet verzorgen. En.... GEEN ambtenaar die door heeft dat die 2 tijdlijnen (digitaal scannen vs. analoge afwerking) spaak lopen en dit soort miscommunicatie tot stand brengt? Dat is zorgelijk, probeer je 't ze vervolgens uit te leggen (als je 'ze' al kan vinden en als 'ze' er al oor naar hebben) dan proberen ze je alsnog een oor aan te naaien en gebruiken dan maar het argument "Computer says no!" Heb je mot met de overheid, probeer het niet zelf op te lossen, tegenwoordig moet je juridisch onderlegd zijn om uberhaupt te kunnen communiceren met de overheid. Bij de eerste of mss tweede boete, gelijk naar een advocatenbureau stappen om deze mensen te laten communiceren met ambtenaren die je in een onrecht-hoekje hebben gedouwd en er alles aan proberen te doen je daar te houden en hun gelijk te blijven houden. Er poppen steeds meer advocatenbureaus ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):