Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-11-2023, 09:07 door _R0N_

Door Anoniem: Door _R0N_: Door Anoniem: Een familielid van mij heeft ook een noodknopsysteem gehad, maar dat was gekoppeld aan de eigen vaste telefoon en niet via een landelijk systeem. Speciale telefoons met afzonderlijke noodknop kon je gewoon in de winkel kopen. Hierdoor is het systeem ook makkelijker te bewaken en te configureren (telefoonnummers). Men ziet nu wat er gebeurt als een centraal systeem gebruikt wordt. Gaat de zaak plat, dan kan niemand meer hulp inroepen. Een simpele telefonielijn bestaat niet meer, alles is VoIP tegenwoordig. De oplossing met een eigen telefoon met een noodknop maakt het dus alsnog kwetsbaar doordat je gebruik maakt van een consumenten lijntje. Aangezien het om een groot aantal locaties gaat lijkt het me dat het niet om de knoppen zelf gaat maar m de centrale waar de meldingen binnenkomen. Dit is nonsens. Simpele telefoonlijnen bestonden in 2012 nog wel. Over die periode had ik het. Je weet dat het nu 2023 is toch?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha