Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Afgaande op eerdere reacties is het niet XS4ALL maar AVM die deze e-mails stuurt. Misschien doen die dat ook wel, maar het bedoelde mailtje was van XS4ALL afkomstig. Wellicht hebben die het opgepakt nadat AVM aangaf dat ondanks hun pogingen nog een aanzienlijk aantal XS4ALL klanten niet hadden geupdate? Gezien de tekst die aangaf "normaal doen we niet aan dit soort mails maar nu wel want het is belangrijk" schat ik in dat er iets wijd open ligt. Ik verwacht dat xs4all dat niet hoort (of nodig heeft om te horen) van AVM. AVM kan erg moeilijk weten welke Fritzbox van welke klant is (en zelfs mapping naar 'welke isp' is waarschijnlijk al lastig). XS4ALL weet gewoon van alle managed Fritzbox (via TR069) wat ze draaien, weet welke andere klanten een Fritzbox zouden moeten hebben , en kan dus prima de eigen klanten mailen die mogelijk een niet-geupdate FB hebben zo'n reminder mailen. Maar negeer het gerust hoor, als je je daar een grotere piet bij voelt! Ik meld het alleen voor ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):