Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2023, 13:13 door Anoniem

"Al gehuurde fietsen zijn gewoon te gebruiken en in te leveren" Als het afmelden niet goed gaat, is dit het probleem van de klant. Dat kan je zomaar honderden euro's kosten. En als de NS zegt dat dit gewoon kan; dan ben je gewaarschuwd. En medewerking van de klantenservice hoef je bij een probleem al helemaal niet te verwachten. "We houden niet bij waar je hebt gefietst en dat hoeven we ook niet te weten" Echter doet de NS-app dit wel, die is onderhand verplicht bij het reizen met de trein (NS maakt hier volop reclame voor dat een treinreis daar begint). De app van de NS kun je namelijk niet afsluiten, blijft altijd actief op de achtergrond en heeft altijd toegang tot jouw locatie (standaard). De NS heeft sowieso weinig op met de privacy van hun klanten, zie de site, app en hun voorwaarden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha