Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2023, 18:30 door Briolet

Door Anoniem:…Klanten zouden zelf moeten kunnen kiezen hoe ze de risico's afwegen. Het zijn volwassen mensen, maar ze worden door ABN AMRO niet zo behandeld. … …Het is duidelijk dat ze hun eigen klanten niet serieus nemen. … Dat je volwassen bent betekent nog niet dat je alle risico's kunt inschatten. Afgelopen week kwam nog duidelijk in het nieuws dat 12% van de volwassen Nederlanders laaggeletterd zijn. (18-65 jaar waren onderzocht). Deze mensen hebben moeite met het lezen van brieven en instructies. En mijn persoonlijke inschatting is dat het percentage dat risico's niet goed kan inschatten nog veel hoger ligt. En het gros hiervan kan wel een internetrekening openen bij een bank. Oftewel: De banken nemen hun klanten juist heel serieus. De banken zullen uit ervaring weten dat het met die, te gemakkelijke verhoging van de limiet, te vaak mis gaat. Internet bankieren is in mijn beleving nog steeds te gebruikersvriendelijk. Het blijft een afweging tussen veiligheid en gebruikersvriendelijkheid. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha