Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Gisteren, 15:29 door Anoniem Gaat deze sms niet naar de nieuwe eigenaar van jou telefoon nummer. Dat is dus ook wat mij opviel, zie ing site: https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/mijn-ing/geen-sms-codesNieuwe telefoon of SIM-kaart Heb je een nieuwe mobiele telefoon of SIM-kaart, maar je nummer wijzigt niet? Dan hanteert de ING een standaard veiligheidsprocedure. Je kunt hierdoor 12 uur geen sms-codes ontvangen en niet inloggen in Mijn ING. Je krijgt hierover vanzelf een sms-bericht van de ING. Je hoeft dus zelf niets te doen. Na 12 uur ontvang je automatisch een sms met de melding dat alles is hersteld. Je kunt Mijn ING dan weer gebruiken zoals je gewend bent. Gisteren, 10:21 door Anoniem Makkleijk: gewoon geen simswap toestaan anders dan in de winkel en verplichte identificatie. Ik wist dat ik iets simpels over het hoofd zag!, vond het op mn werk wel handig om het sim beheer zelf uit te kunnen voeren, maar telco's zijn wat mij betreft lichtelijk doorgeschoten dit ook mogelijk te maken voor ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):