Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2023, 10:12 door Anoniem

Door Anoniem: Ook de rechter zelf twijfelde niet aan de goede intenties van de beboete persoon. Ik vind daarom dat hij dit mee had moeten wegen in zijn oordeel en de boete had moeten kwijtschelden. Door dit niet te doen hanteert hij de redenering dat goede intenties geen bal uitmaken en dat de eindgebruiker in alle situaties voor de 100 % de risico's draagt. Daarmee geeft hij niet alleen een statement af over digitalisering, maar ook over zichzelf: zo'n rechter kan direct vervangen worden door een "rechtsprekende" bot, die geprogrammeerd wordt i.o.m.: "Doorslaggevend is de vraag of er op het moment waarop de naheffingsaanslag is opgelegd feitelijk is betaald voor het parkeren". Nog even een "reparatietijd" erin programmeren, hier: binnen 10 minuten, en klaar is kees. Dit heeft helemaal niets met digitalisering te maken! De problemen zijn ontstaan door een app, maar daar houdt het op. De plicht om te zorgen dat je je parkeergeld betaalt binnen korte tijd nadat je parkeert staat helemaal los van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha