Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2023, 18:41 door Anoniem

Door Anoniem: Ze hebben niet in een keer gepind laat staan direct na ontvangst opgenomen. Het dag limiet is aangepast en daarna over enkele dagen is er opgenomen. Ja, omdat ze de limiet niet hoog genoeg konden zetten om het geld in 1 keer te pinnen, anders hadden ze dat vast wel gedaan. Waar het om gaat is dat ze al dat geld gingen pinnen. De ABN had de transactie moeten flaggen als verdacht, NIET de ING... Immers, de ABN rekening is waar het geld vandaan komt en is eigenaar van de transactie. Nee, want het is NIET verdacht om 12,500 euro over te maken naar een andere rekening. Wat verdacht is dat is dat dit geld direct gepind wordt. Dat weet niet ABN maar wel ING. Dus die signaleren dat en gaan dan nog eens bij ABN vragen hoe het aan hun kant zit. Stel dat de ABN klant inmiddels gebeld had "ik ben slachtoffer van een babbeltruc" dan had ING toch maar mooi dat geld nog in handen gehad en dat na de nodige beoordelingen kunnen terugstorten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha