Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2023, 19:22 door Anoniem

Aangezien de vrouw één van de rekeninghouders van de gezamenlijke rekening is, is uit preventief oogpunt niet alleen deze rekening maar ook de andere rekening op naam van de vrouw geblokkeerd. "Alleen op deze manier kon de bank – zo stelt zij – voorkomen dat er, in afwachting van de uitkomst van het onderzoek, niet nog meer mogelijk frauduleuze transacties zouden plaatsvinden", stelt het Kifid. Het klachteninstituut kan zich hierin vinden en noemt het niet onaanvaardbaar dat de bank om die reden óók is overgegaan tot blokkade van de betaalrekening van de vrouw.. De motivering om ook de 2e rekening en de andere rekening, de betaalrekening van mevrouw, te blokkeren alleen omdat het om € 12.561, gaat vind ik wel een dingetje. Dat bedrag werd kennelijk in tranches opgenomen en dat maakt het niet per se makkelijk voor de bank maar goed. OF je motiveert WAAROM je vanwege de hoogte van het bedrag of / in dit specifieke geval alle andere transacties op aanpalende rekeningen ook als mogelijk verdacht ziet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha