Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2023, 19:26 door Anoniem

Door Anoniem: T0: 12500 komt op rekening binnen vanaf nederlandse bankrekening T0+ x Uur wordt de limiet verhoogt om te kunnen pinnen. T0+ 1 dag, xx bedrag opgenomen T0+ 2 dag, xx bedrag opgenomen T0+ 3 dag, xx bedrag opgenomen T0+ 4 dag, ING belt met klant en vertelt dat aan ABN gevraagd wordt waar het geld vandaan komt T0+ 5 dag, alle rekeningen worden geblokkeerd T0+ 6 dag T0+ 7 dag, bankrekening vrouw wordt gedeblokkeerd T0+ 8 dag T0+ 9 dag, ABN wordt wakker en zegt 'vals alarm'. Dit lijkt me nu typisch een cumulatieve fuckup... Is misschien leuk voor mail wel of niet in een spambox (en HOOFDLETTERS, en gebrekkig nederlands, en een link naar een website met de tekst, klik nu"... maar niet voor een bankrekening... De ABN had de transactie moeten flaggen als verdacht, NIET de ING... Immers, de ABN rekening is waar het geld vandaan komt en is eigenaar van de transactie. Je kunt dan niet de ontvangers bestempelen als fraudeurs wanneer zij met dat geld wat gaan doen. De enige correcte actie die hier had ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha