Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-11-2023, 08:11 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ze hebben niet in een keer gepind laat staan direct na ontvangst opgenomen. Het dag limiet is aangepast en daarna over enkele dagen is er opgenomen. Ja, omdat ze de limiet niet hoog genoeg konden zetten om het geld in 1 keer te pinnen, anders hadden ze dat vast wel gedaan. Waar het om gaat is dat ze al dat geld gingen pinnen. Als het de bedoeling was om het geld in 1 keer op te nemen waarom had de gene niet opgenomen tot hun daglimiet en minder dagen genomen voor het opnemen. Geen sterk argument als je zegt dat ze het in één keer wouden opnemen. Naast dat er niks bekend is over hoeveel geld er nog op de rekening stond hierna los van het verplaatste bedrag. En hoe als de ING echt zo streng is met controle kan het toch elke keer voorkomen dat andere oplichters er met vele malen hogere bedragen vandoor gaan. Niet de eerste keer dat ING hier op security omtrent oplichting en kifid uitspraak wordt vermeldt. Het probleem in dit alles is niet dat alles is gepind maar dat *na* ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha