Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: De regels zijn dan ook dat je de AP op de hoogte stelt. Het melden aan de slachtoffers is slechts een vriendelijke geste. En helaas doen 9 van de 10 bedrijven dit ook niet. Ik heb al talloze keren meegemaakt dat ik spam mails kreeg op een forwarder en dat het desbetreffende bedrijf dan doodleuk mededeelde dat zij aan al hun verplichtingen hebben voldaan door het bij de AP te melden. Technisch gezien wellicht correct, maar ook direct een boycot van mijn kant als je dat flikt. Niet helemaal waar; de AP kan zich, afhankelijk van de melding, er wel zeker mee gaan bemoeien en je stevig op de vingers tikken als je niet de betreffende betrokkenen op de hoogte stelt. Het gaat dan met name om de hoeveelheid gegevens, en de vuistregel of het aannemelijk is dat ze hier nadelige effecten van kunnen verwachten. Ik heb menig keer zelfs stevige gesprekken gehad met iemand van de AP omdat ze de melding niet begrepen, en verdere uitleg nodig hadden. Mijn stelling is altijd geweest dat we betrokkenen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):