Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door majortom: Eigenaren van een verlopen anonieme OV-chipkaart kunnen via ov-chipkaart.nl het saldo op hun kaart terugvragen, maar moeten dan wel hun kaartnummer, bankrekeningnummer en e-mailadres doorgeven Dus voor het terugvorderen van een openstaand saldo op een verlopen anonieme OV kaart moet je je anonimiteit prijsgeven zodat met terugwerkende kracht alle ritten alsnog aan een persoon gekoppeld kunnen worden. Perfecte samenvatting. Ik heb trouwens ook meegemaakt dat ik door onverwachte omstandigheden (coronacrisis) minder reizen had gemaakt dan gepland, waardoor er nog ca. 50 of 60 euro op mijn verlopen "anonieme" OV-chipkaart stond. NS had gezegd dat je aan de balie bedragen kleiner dan 30 euro terug kon krijgen. Aan de balie vroeg ik daarom 30 euro terug in de vorm van contant en dus werkelijk anoniem geld, en zei dat ik genoegen zou nemen met het verlies van het resterende bedrag. Maar dat kon niet, want omdat het totale resterende bedrag op de kaart groter was dan 30 euro, "mochten" ze me helemaal ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):