Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dat is heel normaal bij de grote mail providers. Ditzelfde gebeurt bij gmail.com ook. Kennelijk is de nieuwe standaard om mail die om de een of andere reden niet afgeleverd wordt toch te bevestigen met een "250 2.0.0 Sent" reply. Misschien met het waanidee dat men spammers niet wil helpen met het vinden van gaten ofzo? Dit is uiteraard onacceptabel, maar ja wij zijn niet in de positie om outlook en gmail wel of niet te accepteren, he? Ik zie die code 250 niet staan in de logregel van de OP. Wat ik wel zie staan is "Queued mail for delivery". Dit duidt erop dat de mailclient waar de OP mee werkt (de webmail-interface neem ik aan) de e-mail heeft kunnen afleveren bij een mailserver en dat die server de e-mail in een wachtrij voor bezorging heeft staan. Daarmee is hij nog niet bezorgd. E-mail komt zelden in één stap bij de mailserver terecht waar de ontvanger hem weer vandaan haalt. Een ISP heeft typisch een heel stelsel van mailservers die e-mails aan elkaar doorgeven en met twee ISP heb je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):