Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2023, 08:36 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Kaag vindt dat we bedragen boven de 100 euro moeten controleren Misschien zo nodig als de klant geen verklaring geeft (bijvoorbeeld hij kocht een jas van 105 euro) dan bankrekening sluiten maar een groot bedrag dat is prima, dat heeft de klant dus zelf geaccordeerd. ja lul nog maar wat Ik begrijp het eigenlijk niet meer zo goed.... Ik dacht precies hetzelfde. De bank handelt in ieder geval niet consequent. Ze doen maar wat. Lezen is best moeilijk hè? Er is (op heel veel vlakken) een verschil tussen consument en zakelijk. Het gaat hier om een zakelijke rekening, dus zijn ze zo consequent als het maar kan. En let bij consument ook nog even op het woord coulance, de bank is niet verplicht de schade te vergoeden. En dan nog; vind je dat de bank de klant schadeloos moet stellen? Dus even 64.000 ophoesten? Wie denk je dat dat betaald; de aandeelhouders van de bank? Nee, natuurlijk niet. Dat betalen de klanten. En ik zit er niet op te wachten dat de kosten weer omhoog gaan door ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha