Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik leef zonder smartphone. De belastingdienst eist van mij geen smartphone. Ik doe aangifte op papier. De bank eist van mij tot dusverre ook geen smartphone, maar staat tandenknarsend toe dat ik via de website communiceer. Ik heb de bank al laten weten dat ik ook in de toekomst de mogelijkheid wil houden om zonder smartphone en zonder 'apps' op mijn eigen devices met de bank te communiceren en mijn zaken af te handelen. Ik merk vooral dat kennissen verwachten dat ik een smartphone heb, dus ik moet ze 'opvoeden' dat dat niet vanzelfsprekend is en dat ik dat niet heb. Zij kunnen mij niet 'appen', want ik maak geen gebruik van diverse apps (applicaties, toepassingen van IT). De meesten weten inmiddels dat ik wel via telefoon, sms en email bereikbaar ben. Als er iemand opeens voor de deur staat en ik ben thuis, dan waardeer ik het ook dat iemand de moeite heeft genomen en zal dus niet zeggen: 'Je had me eerst een appje moeten sturen.'
Beschrijf je klacht (Optioneel):