Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-12-2023, 16:42 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

NS stuurt mij een brief op 30 november 2023 met de vette kop: "De prijs van uw NS-abonnement blijft gelijk in 2024" Tekst: "Goed nieuws: de prijzen van NS-abonnementen en treinkaartjes stijgen niet in 2024 en blijven dus gelijk aan de prijzen van dit jaar. Dat betekent dus dat de prijs van uw NS-abonnement op saldo bij verlenging in 2024 hetzelfde blijft." Onderaan staat: "PS: Wij sturen u deze berichten liever via e-mail. Wilt u net als wij goed zijn voor het milieu en helpt u ons om kosten te besparen? Geef ons dan uw juiste e-mailadres door en geef ons toestemming om u te mailen in plaats van papieren brieven te sturen. In Mijn NS (ns.nl/mijnns) regelt u dat bij 'gegevens en voorkeuren'. Veel dank alvast!" Vervolgens stuurt NS mij op 5 december 2023 (zou het met Sinterklaas te maken hebben) een brief met de tekst: "Het tarief van uw doorlopende abonnement verandert binnenkort." Gevolgd door een tariefverhoging van meer dan tien procent. Ik zoek op de website van NS en vindt na flink wat klikken en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha