Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tja, de NS maakt het niet makkelijk om post of email adressen te vinden. Maar in de Algemene Voorwaarden https://www.ns.nl/binaries/_ht_1701853297576/content/assets/ns-nl/voorwaarden/ns-algemene-voorwaarden-avr.pdf van de NS staat toch wel iets: Waar kunt u terecht met uw klachten? Als u een klacht heeft kunt u deze indienen via de online kanalen van NS Klantenservice. Op het moment van inwerkingtreding van deze Voorwaarden kunt u online een klacht indienen via Twitter, Facebook of via de chatapplicatie op de website van NS. Zie voor meer informatie. U kunt uw klacht ook telefonisch voorleggen aan NS Klantenservice via 030 – 751 51 55 (voor dit nummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten). Bovengenoemde kanalen zijn de voorkeurskanalen van NS omdat deze kanalen NS in staat stellen om sneller op uw klacht te reageren. U kunt echter ook per post een klacht indienen via onder- staand postadres. Houd hier echter rekening met een langere afhandeltijd (zie artikel 10.2): NS Klantenservice Postbus 2372 3500 GJ ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):