Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Mooi geschreven. Wat mij vooral tegenstaat is de botheid; een fout kan gemaakt worden. Maar bied dan, namens de NS, excuses aan in plaats van te stellen dat de klant "een beetje in de war is". Je zou dit onbeschofte gedrag kunnen aankaarten bij een TV-consumentenprogramma, maar steeds vaker nemen ter verantwoording geroepen organisaties niet eens meer de moeite om daar aan tafel sorry te zeggen en te vertellen hoe zij dit soort stommiteiten in de toekomst denken te voorkómen. Of ze "beloven" beterschap waar vervolgens niets van terechtkomt (voorbeeld: https://radar.avrotros.nl/artikel/aangetekende-brieven-nog-steeds-fout-geleverd-postnl-past-beleid-aan-na-onderzoek-radar-54876). Er zijn teveel schouderophalers in Nederland - en teveel trollen die problemen, zoals jij aankaart, ridiculiseren, ontkennen of echt geloven dat deze insteek noodzakelijk is om de prijs van een product of dienst zo laag mogelijk te houden (terwijl inkomensverschillen alleen maar toenemen).
Beschrijf je klacht (Optioneel):