Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-12-2023, 19:41 door Anoniem

Dit is NS pur sang. Heb ook tientallen pogingen gedaan voor verbetering van hun dienstverlening, de NS wil het pertinent niet. Een terugkoppeling krijg je nooit. Meest treurige is nog wanneer personeel bij de klantenservice zich ongemanierd gedraagt, dit rechtstreeks naar de directie mailt (wat moet je anders?) dan nog niks gebeurt. Zeer sporadisch een nietszeggende reactie van een medewerker. Heb medelijden met de mensen die afhankelijk zijn van de NS. Daarnaast voldoet op meerdere vlakken de NS niet aan de AVG. Probeer maar eens jouw gegevens te laten verwijderen. Overigens zie je absurd slechte service (en privacy) steeds meer terug bij bedrijven (zijn gelukkig nog uitzonderingen). Onlangs CZ nog mogen uitleggen wat de wet van Dam inhoudt. Die waren heilig van overtuigd dat een online afgesloten ziektekostenverzekering verplicht telefonisch beëindigd moest worden. Benieuwd wat voor een drama het volgend jaar wordt bij verzoek tot verwijderen gegevens.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha