Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Medewerker: "Eh... Ik kan niet garanderen dat u een terugkoppeling krijgt." Ik: "Bedoelt u dat ik geen reactie krijg op een klacht?" Medewerker: "Dat kan ik niet garanderen." Dat doet me aan iets denken dat mij jaren geleden gebeurde, ook met de NS. In de trein was een mevrouw met een afwijkend uniform aan het rijtuig in gelopen en die leek kaartjes te controleren. Ik haalde wel mijn OV-chipkaart tevoorschijn maar bood hem niet aan, ik wilde eerst even vragen of ze wel kaartjes controleerde. Ik had die kaart beter niet tevoorschijn kunnen halen, want ze duwde ongevraagd haar lezer erop en liep door zonder zich iets van mijn tegenwerpingen aan te trekken. Even later kwam een conducteur binnen die vertelde dat dat een reizigersonderzoek was dat door NS was uitbesteed aan een of ander bedrijf. Ik heb de klantenservice van NS gebeld met de mededeling dat ik wilde dat de scan van mijn kaart uit dat onderzoek werd gehaald. Dat lag erg moeilijk (en is ook niet gelukt), omdat NS het zelf niet deed maar ook ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):