Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-12-2023, 08:41 door Anoniem

't zelfde bij Eneco, altijd vriendelijke frontdesk die de klappen met een script aanhoren en je nog een fijne dag toewensen -> Afgehandeld{punt}. probeer op de site telefoonnummer te vinden Klantenservice -> Ik wil contact werkt niet want googletagservice moet dan actief zijn aangezet en er start een chatbot Tik in telefoonnumer Oké! Laat voor mijn collega alvast in één zin weten wat je vraag is. chat gestopt en geheel beneden uiteindelijk <na openklappen> 't telefoonnummer Probeer bol.com te mailen -> onmogelijk telefonisch wel meer toegankelijk en op zoek naar oplossing of gaan onderzoek instellen, maar toch voelt 't, vanwege eerdere ervaringen, dat er niets me gedaan gaat worden. Want ik ben echt niet de eerste klant met zo'n klacht en toch overkomet het mij ook. (klacht was, vertraging pakket, zowel DPD als DHL komen regelmatig hun afleverafspraak niet na en zit je dus voor niks thuis te wachten, en dat flikken ze niet één keer, maar vaker bij één bestelling, bij de koerier hoef je niet te klagen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha