Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Vraag: Hoe krijgen we NS, de Nederlandse Staat en andere zelfbouw-vestingwerken weer aanspreekbaar?" Antwoord: stuur een *handgeschreven en aangetekende* brief met de klacht(en) naar (adres gepikt van een eerdere reactie): NS Klantenservice Postbus 2372 3500 GJ Utrecht Met daarin de klacht(en), de eis ("abo voor zelfde prijs als 2023"), vergoeding voor de aangetekende brief en (heel belangrijk) een redelijke tijd voor een reactie, zeg 30 dagen na ontvangst. Aangeven dat als de NS na de reactie periode nog niet gereageerd heeft, ze *vrijwillig en zonder verder verweer* je EUR100 per dag betalen totdat de NS reactie ontvangen is. Dat kost je EUR9.25 maar dat kost de NS een veelvoud. Brief moet in ontvangst genomen worden, waarvan jij een bericht krijgt (is de start van de 30 dagen responstijd), de brief moet verwerkt worden. Dat is scannen, waarbij OCR is niet mogelijk is, want is handgeschreven brief, en naar de juiste afdeling verstuurd worden. Daar moet iemand de brief lezen en gaan reageren. Dit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):