Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-12-2023, 19:11 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door beaukey: Je inschatting dat ik "een grote kans heb" dat mijn klachten "ingewilligd worden" en dat "bedrijven beter hun best [zullen] doen om dit soort klachten te voorkomen" werkt, met alle respect, op mijn lachspieren. We hebben blijkbaar verschillende ervaringen en successen behaald. In mijn geval betrof het bedrijven als KLM en KPN. Ik woon nu niet meer in NL, en hier hanteer ik dezelfde methode, vaak met succes. You can't win them all! Dan zou ik graag wat meer horen over waar die klachten over gingen (wat je doel ermee was), en vanuit welke positie jij die klachten indiende. Als je bijvoorbeeld klachten namens een bedrijf of een ander financieel wat groter belang indient, is de kans groter dat het serieus genomen wordt en dat een bedrijf als KLM en KPN tot een minnelijke oplossing wil komen. Als je klachten indient die precedentwerking hebben voor hoe de wet geïnterpreteerd moet worden, dan kan je als burger heel grote belangen tegenover je krijgen, waar ook de rechter voor buigt. Dit alleen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha