Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door beaukey: Appels en konijnen. Dit gaat over het bezorgen aan particuliere (?) adressen waar niemand thuis is. Hoe vaak is er bij bedrijven niemand aanwezig om de (zakelijke) post aan te nemen? Bedrijven hebben dit proces wel op orde, anders hebben ze al snel veel grotere problemen. Heb je zelf enige ervaring met postkamers bij grotere bedrijven? Als aangetekend ergens fout gaat is het eerder daar; dan bij particulieren thuis. En als het dáár al fout gaat is het tekenend voor hoe PostNL met aangetekende post omgaat, en zeker wel relevant. Bij onze postkamer heeft nooit iemand getekend voor aangetekende post (of pakketten met verhoogd aansprakelijk). PostNL komt in de ochtend met een bus, daar zitten rolcontainers met zakken post in en die kwakken ze voor de deur en de bus is weer weg. Het is te hopen dat door de aandacht van Radar er structureel iets gaat veranderen, maar het is een directe of indirecte consequentie van de prestatieafspraken die PostNL met zijn bezorgers maakt.
Beschrijf je klacht (Optioneel):