Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door beaukey: (zucht) Dat het vaak niet zo gaat bij PostNL zoals het hoort. Dan hang je in het luchtledige met je dreigementen aan een bedrijf want die zeggen dan : "wij hebben uw post niet ontvangen". Bewijs jij dan maar eens het tegendeel als je geen handtekening (voor ontvangst) hebt of een handtekening die door PostNL gezet is. Ik heb nog steeds geen wettig en overtuigend bewijs gezien waarbij bedrijven aangetekede post niet willen/kunnen ontvangen, of daar "creatief" mee omgaan. Als de ontvanger NIET tekent zal de brief geretourneerd worden. Zie: https://www.postnl.nl/versturen/brief-of-kaart-versturen/verzendopties/aangetekend/ Ik zie graag concrete (bedrijfs-) voorbeelden tegemoet! Ik ben geen bedrijf, althans dat staat niet op mijn voordeur, maar heb wel herhaaldelijk gehad dat aangetekende brieven van overheidsorganisaties (o.a. rechtbanken) bij mij door de brievenbus kwamen zonder mijn handtekening (ook als ik thuis was), of dat ze een aantal huizen verderop in de straat werden afgeleverd ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):