Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Hoewel ze zijn te gebruiken om je webactiviteiten te volgen, gebruiken sites ze ook voor allerlei online ervaringen, zoals inloggen of het tonen van relevante advertenties", aldus Google. Die relevante advertenties worden getoond op basis van het volgen van je webactiviteiten. Dat is dus een ervaring die me gestolen kan worden. En laat ze alsjeblieft stoppen dingen als inloggen een "ervaring" te noemen. Dat zijn functies van een website, hoe de bezoeker ze ervaart bepaalt die bezoeker zelf wel. Het bedrijf verdient meer aan gerichte advertenties dan aan ongerichte advertenties. Het eigenaardige is dat adverteerders die overstappen op contextual targeting, dus advertenties die gericht zijn op de inhoud van de webpagina, geen noemenswaardig verschil in inkomsten zien. STER zag op de websites van NPO zelfs een toename aan advertentie-inkomsten toen ze erop overstapten. Dit doet vermoeden dat de toegevoegde waarde van op de persoon gerichte advertenties alleen maar over de inkomsten van Google zelf gaat. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):