Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-12-2023, 15:26 door Anoniem

Door Anoniem: Ik bestelde wel eens wat bij Coolblue. Tot ik daar ineens een account moest aanmaken. Sindsdien koop ik daar niets meer. Coolblue is totally account-minded. Ik heb daar fysiek iets in de fysieke winkel gekocht en rekende contant (=fysiek) af. Toen ik daarvoor een kassabon vroeg bleek dat niet te kunnen, maar kreeg ik de vraag: "heeft u een account?" Nee. "Oh, dan moet u een account aanmaken". Daartegen protesteerde ik. "Oh, dan moet ik even navragen". Ander personeelslid erbij. "Ja dat kan wel, maar dan krijgt u een anoniem account". Oké, als ik daarvoor geen aanvullende gegevens hoef aan te leveren. Dus nou heb ik een uitgeprint A4-tje met de titel: "PROFORMA FACTUUR" met data, zoals klantnummer en ordernummer en datum van aankoop - verder anoniem. Ik hoop wel dat als het aangekochte product niet voldoet ze mij niet naar de deur wijzen omdat ik alleen een proforma factuur kan overleggen en geen "echte". Ook probeer ik me niet al teveel aan te trekken van wat onder het totaalbedrag op de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha