Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-12-2023, 16:47 door Reinder

Wat helpt is een apart, uitschakelbaar, e-mailadres voor elke webwinkel. Ik gebruik simplelogin.io. Je maakt daar een account, configureert daar je "echte" mailadres (zeg als voorbeeld alice+aliases@foo.bar). Vervolgens is er een knop voor een nieuw custom alias die een normaal werkend e-mailadres creeert (bijvoorbeeld something.example@aleas.com). Dat gebruik je voor het doen van je bestelling, en alle mail die daar naar toe gestuurd wordt, wordt geforward naar je echte adres. Zet op je eigen, echte adres een filter zodat alle mail die binnenkomt voor "alice+aliases" in een aparte folder komt, en je hebt alle meuk van alle webwinkels bij elkaar. Op het moment dat je de bestel-bevestiging binnen hebt kan je met een schakelaartje in simplelogin.io het alias disablen, dan krijg je ook de meuk van de pakketbezorgers niet meer (uw pakketje is in ontvangst genomen, uw pakketje ligt op het distributiecentrum, uw pakketje is gesorteerd, uw pakketbezorger heeft aan z'n kont gekrabt, uw pakketbezorger zit koffie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha