Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-12-2023, 13:43 door Anoniem

Door Anoniem: Als die verantwoordelijkheid was afgebakend, waarom hebben ze dan geen fatsoenlijk antwoord gegeven in de eerste plaats? Omdat CIOT en het Agentschap Telecom die garantie niet kunnen geven. Het zijn de opsporings-, inlichtingen- en veiligheidsdiensten die de opvragingen uit de CIOT-database doen en dat zijn degenen die wel of niet over de schreef gaan. Die hebben het recht opvragingen te doen, maar CIOT kan onmogelijk garanderen dat ze dat recht goed gebruiken. Dit klinkt mij als een situatie waarin wetten en contracten anders geinterpreteerd worden door twee partijen. Ik krijg de indruk dat het vooral een verschil is in denken over verantwoordelijkheid. Formeel stopt iets jouw verantwoordelijkheid te zijn als die aan een ander is toegewezen. Als je ook nog je geweten laat spreken dan wil je niet alleen dat je met het vingertje naar een ander kan wijzen als het misgaat, dan wil je voorkomen dat het misgaat. Mijn indruk is dat VoipGRID meer vanuit hun geweten dan vanuit formele ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha