Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door codein: Door Anoniem: Dikke onzin dat ASN de helft van de schade moet vergoeden. - Je wordt nooit zomaar gebeld voor de bank Totdat je wel wordt gebeld. Laatst door de anti-fraude afdeling die een betaling stopte. Maar dat is niet "zomaar". Je bent zelf iets aan het doen dat mogelijk niet in de haak is, en de bank reageert daarop. De bank gaat niet bellen op woensdagmiddag om 14:23 omdat ze zich een beetje vervelen of zo. Dat is "zomaar". Niet mijn interpretatie qua betekenis. Op zich is 'onverwacht' of 'ongepland' een wat beter woord dan 'zomaar', maar je kunt dus (echt) "onverwacht" door je bank gebeld worden. ('verwacht' gebeld worden kan natuurlijk ook - je maakt een (terugbel) afspraak, hebt een lopende aanvraag voor bv hypotheek, en dan is gebeld worden wel verwacht of gepland ). Maar dat maakt dat de universele boodschap 'de bank belt nooit 'uit zichzelf' ' wat nuance behoeft .
Beschrijf je klacht (Optioneel):