Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-12-2023, 00:46 door Anoniem

Door Anoniem: Als je oneigenlijk gebruik wilt voorkomen is het heel simpel je logt standaard geen sht moment dat er ongein is licht je manager in. De manager geeft goedkeuring voor activeren log op tijdelijke basis naar IT. Deze legt verzoek vast en je forward automatisch de aanvraag melding naar DPO of FG voor afwikkeling en in extreme gevallen de politie waar ze vast wel directe lijnen mee hebben. Die wijze als iemand het domme idee heeft iets te loggen wat niet de bedoeling is zijn er drie afzonderlijke afdelingen betrokken en je moet wel heel corrupte organisatie hebben wil geen van de drie alarm slaan over onwettige toegang. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk grote onzin dat er uberhaubt nooit wat gelogd wordt VOIP centrales hebben altijd een vorm van log naast reguliere centrales, het is enkel afgeschermd van eindgebruikers. Dus het woord vervangen van anoniem naar niet direct herleidbaar ja dat is gewoon de realiteit. Niks op datacom gebied is anoniem *alles* is te herleiden met tijd en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha