Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Update: Op 29 november (gisteren) kreeg ik de volgende email van mijn huisarts: Beste (...), We hebben nogmaals Vip-live/Calculus benaderd met het verzoek van gegevenswissing in hun systeem. We denken dat het nu gaat lukken. U hoort van ons wanneer de wissing is gebeurd. want dat kunnen we niet zelf doen. Onderwerpen van het gesprek zullen zijn: -Arts-patient relatie/samenwerking, wat we kunnen doen om deze met wederzijds vertrouwen te kunnen voortzetten. hier hoort ook uw verzoek voor maatwerk bij. -We willen geen discussie hebben over beroepsgeheim en medisch ethiek. -Verschil wanneer iemand is ingeschreven in een huisartsenpraktijk en wanneer iemand een passant is. Voor en na-delen. -Tarief passant 5-10 minuten is (...meer dan dertig...) euro, tarief ingeschreven patient is (...minder dan twintig...) euro per kwartaal. We horen graag of u een gesprek over deze onderwerpen wenst. We kunnen een keer op een (...)middag afspreken, we kunnen zo nodig een uur vrijmaken. We zullen u in het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):