Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-01-2024, 00:43 door Anoniem

Dat, ehm, laat ik het voor het gemak even deep targeting noemen. Het gevoel dat je boodschappenmadje al weet wat je wil kopen. Dat is echt een stille dood aan het sterven. Dat vindt ook niemand leuk. Als je besluit om wat te kopen dan heeft het gevoel dat je zelf de slimste was daar een grote rol in. Dat je er net op tijd bij was toen de uitverkoop begon. Dan kom je stralend thuis met je aankoop. Met dat deep targeting zijn ze allemaal door de mand gegaan. Het is ook helemaal de verkeerde marketing. Je vertelt mensen dat je veel te veel over ze weet, dat ze toch dom zijn. Dus koop het nou maar. Zolang mensen het niet door hebben dat ze bespeeld worden kan het en tijdje werken. Totdat ze het doorkrijgen. Dan is het het slechtste wat je kon doen. Omdat je mensen hun gevoel afneemt dat ze slim zijn geweest iets te kopen. Wat je daarna ook echt niet meer goed kan maken met ze. Als je klant zich in de zak gescheten voelt komt die heel erg lang niet meer terug. Al kun je op je hoofd staan en tegelijk in je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha