Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-01-2024, 17:15 door Anoniem

Door Anoniem: "Doordat de klant niet kan verklaren hoe dit mogelijk was, kan het klachteninstituut naar eigen zeggen niet anders dan concluderen dat de klant kennelijk onvoldoende zorgvuldig is geweest in het geheimhouden van haar pincode en inloggegevens." is natuurlijk het paard achter de kar spannen. op naar een rechter zou ik adviseren en dat kifid op zijn donder geven hier! Dat kan inderdaad een keuze zijn als je zeker bent van je gelijk. Aangezien ik niet de hele context ken weet ik niet of dit een verstandige keuze is. Mogelijk weet degene wel waarom de gegevens gelekt zijn, blijft raar dat je geen sms hebt gezien en de aanvaller wel, dat je username en password bekend was. Dat je niet door had dat je gegevens zijn aangepast terwijl ICS aangeeft dat hiervoor wederom een SMS naar het oude nummer is gestuurd, etc. ICS lijkt zoals ik het lees goed aan te tonen dat het hun niet te verwijten is, de klant heeft hier geen weerwoord op. Het kan natuurlijk ook gewoon een poging van oplichting zijn van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha