Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-01-2024, 21:04 door Anoniem

Uit het privacystatement van KPN: Op het moment dat een aanvraag voor een (nieuw) abonnement wordt ingediend of verlengd, worden jouw gegevens aan handelsinformatiebureau Experian gegeven. Dit gebeurt ook als je een kredietaanvraag indient. Al je gegevens rond je betaalgedrag worden ook gedeeld met Experian. Experian verwerkt die gegevens verder onder haar eigen verantwoordelijkheid voor kredietwaardigheidsanalyse, fraudepreventie, schuldinningen en datakwaliteitsvalidatie. Experian kan op basis van deze gegevens een goede risicoanalyse maken. Als jij door een betalingsachterstand ooit bent afgesloten, kan deze informatie dus ingezien worden en gevolgen hebben voor andere overeenkomsten met (financiële) verplichtingen. Dit geldt voor mobiele abonnementen gesloten na 1 januari 2010 en voor vaste abonnementen gesloten na 1 mei 2016. https://www.kpn.com/algemeen/missie-en-privacy-statement/privacy-statement.htm, punt 10.2.8 Dit is een ander punt dan 10.2.1, waar het gaat over het inschakelen van verwerkers ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha