Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-01-2024, 12:31 door Anoniem

Door Erik van Straten: Door Anoniem: [...] Maar dat is niet nodig - de klant eist (nl vergoeding omdat de schade een nalatigheid van ICS zou zijn) , en moet dat behoorlijk aannemelijk maken. [...] Als je maar 10% van de tijd die je aan ICT security kennis besteed zou besteden aan een klein beetje kennis van civiel recht begreep je beter hoe dat gebied werkt. Weet je toevallig of trollen voor Kifid goed betaalt? Geen idee. Wat realisme tussen verhitte amateurs gooien is gewoon een onbezoldigde hobby. Nog steeds zou het goed voor je zijn om je kennis op te vijzelen over onderwerpen waar je iets van wilt vinden. "We" vinden dat in ons (ict) vak meestal ook prettig. Uit de PDF: Samenvatting Niet-toegestane betalingstransacties. De commissie oordeelt dat de consument grof nalatig is geweest in de zin van artikel 7:529 lid 1 BW en dat ICS het bedrag van de niet-toegestane betalingstransacties daarom niet hoeft te vergoeden. Ik zie geen enkel bewijs dat de klant grof nalatig is geweest. Ook juristen hebben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha