Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-01-2024, 12:44 door Anoniem

Door Erik van Straten: Door Anoniem: [...] Maar dat is niet nodig - de klant eist (nl vergoeding omdat de schade een nalatigheid van ICS zou zijn) , en moet dat behoorlijk aannemelijk maken. [...] Als je maar 10% van de tijd die je aan ICT security kennis besteed zou besteden aan een klein beetje kennis van civiel recht begreep je beter hoe dat gebied werkt. Weet je toevallig of trollen voor Kifid goed betaalt? Uit de PDF: Samenvatting Niet-toegestane betalingstransacties. De commissie oordeelt dat de consument grof nalatig is geweest in de zin van artikel 7:529 lid 1 BW en dat ICS het bedrag van de niet-toegestane betalingstransacties daarom niet hoeft te vergoeden. Ik zie geen enkel bewijs dat de klant grof nalatig is geweest. Verderop uit de PDF: De consument geeft aan dat zij niet heeft ingestemd met de transacties. ICS heeft dit niet weersproken. De commissie gaat er daarom van uit dat er in deze zaak sprake is van niet-toegestane betalingstransacties. Op grond van artikel 7:528 lid 1 Burgerlijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha