Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-01-2024, 13:23 door Anoniem

Bruderer voegt toe dat veel analoge apparaten gebruiksvriendelijker zijn dan digitale apparaten en digitale diensten. "Veel dienstverleners weten dit niet of accepteren het gewoon." Niet alleen dat, maar ook dat je nu van de gebruiker een bepaalde deskundigheid verwacht, die daarvoor aan de medewerker achter de balie werd overgelaten. Kon je vroeger bijvoorbeeld bij het treinstation een kaartje kopen door dat aan iemand achter de balie te vragen, die wist hoe dat te regelen, nu moet je zelf de deskundigheid hebben om dat te doen. Als je dat regelmatig doet, is dat niet per se een probleem mits de apparaten daarvoor inderdaad gebruiksvriendelijk zijn! maar ga je maar zelden met de trein dan is dat een heel andere zaak. Hetzelfde geldt voor een mobiele telefoon, als je die verder amper gebruikt, is het lastig om daarmee te werken voor die ene keer dat het wel moet. Aan de andere kant hoor ik ook dat veelgebruikers van de mobiele telefoon niet eens in staat zijn om het geluid van hun telefoon uit te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha