Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-01-2024, 10:10 door Anoniem

Mijn eerste smartphone kocht ik vorig jaar en was een zakelijke aanschaf. Ik had nog geen eerdere ervaring met een smartphone, wel met touchscreen en af en toe een tablet. - smartphones hebben een schrikbarend hoge afschrijving vergeleken met gewone mobieltjes - hoe langer de garantie, hoe lager de afschrijving, zo kwam ik op een Fairphone 4 - zowel bij Apple als bij Google ben je je privacy niet zeker, vandaar de keuze voor e/OS via murena.com - updates lopen met dat systeem wel iets achter - ik heb vele weken moeten wennen aan de stupide bediening. Bij 'echte' computers zie je de knopjes en weet je dat je ergens op kunt drukken. Zo niet bij een smartphone, waar je in het niets moet weten te vegen, waarmee de complete GUI (vanwege het kleine scherm) ineens snel veradert. Ter vergelijk: leren een muis goed te bedienen kostte minder dan 1 dag. - sociale uitsluiting blijft voortbestaan omdat ik alleen Signal gebruik en geen WhatsApp. De meeste mensen in mijn omgeving denken niet goed na en kunnen niet goed ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha