Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-01-2024, 09:49 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Legt de bank dat dan ook meteen telefonisch aan (in dit geval) het restaurant uit. Dan snapt die ook dat de klant er niets aan kan doen. En dat ze bv maar een rekening moeten sturen. (naar de rabobank in dit geval) Banken zetten voortaan iedereen onder curatele lijkt het. Als je je betaal-rekening niet (normaal) kan gebruiken, waar heb je hem dan eigenlijk voor? Dan maar terug naar het wekelijkse loonzakje, en geld in een ouwe sok stoppen? (Ze dwingen je er bijna toe) Of de ouderwetse betaalkaarten herintroduceren. Dan heeft de bank de tijd om op de transactie te kauwen. Vroeger was zo slecht nog niet, blijkt maar weer eens. Wat een onzin. De kosten van fraude en mensen die genept worden lopen op. En stevig. heeft u dit lijstje ook wel eens geien? Ik kan mij deze actie prima voorstellen, mede ook omdat de banken na een succesvolle fraude vaak ook mede aansprakelijk worden gesteld. Het is onzin dat een bank emdewerker meteen achter de transactie aan belt? Naar de telefoon ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha