Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-01-2024, 14:43 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Waarom een "verdachte" klant 400 K in de rood zetten terwijl het tijdelijk blokkeren van de rekening een betere en minder ingrijpende oplossing is. Lees mijn specutie van 8 jan 22:10 voor het vermoedelijke 'waarom' . Ik heb ook een naar gevoel bij het fier dat een bank je zomaar 400 k in het rood kan zetten Het zal er naar uitzien als je op dat moment in de app kijkt - maar het is feitelijk een dummy transactie . Een vrij lelijke hack om een rekening effectief te blokkeren voor gebruik . Je mag ook in alle opzichten verwachten dat eventuele roodstand-rente perikelen zich niet voordoen . Bij 'opheffen' zal de dummy transactie wel teruggeboekt worden - met *valuta*datum van dag van blokkeren ,bijvoorbeeld.Technisch en op basis van programmeren snap ik het. Als oplossing vind ik het onacceptabel vooral voor een bank en voor een "klein" bedrag als 1000 euro helemaal. Dit is in principe met een kanon op een mug schieten. Mogelijk 1000 euro fraude oplossing is bankrekening 400 k ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha