Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-01-2024, 21:00 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Eerlijk is eerlijk, het videocontact dat ik met ze had was meer dan prima. Ik heb al vanaf het begin een DigiD met daaraan gekoppeld mijn Nederlands mobiel nummer, ik woon al 15 jaar in het buitenland en ik moest mijn telefoonnummer veranderen naar buitenlands nummer, maar dat kan niet om veiligheidsredenen. Optie was een nieuwe DigiD, heel netjes via een videomeeting, gegevens over en weer gecontroleerd met een zeer vriendelijke medewerkster. Overigens werd ook keurig historie van inloggen en dergelijke overgenomen uit mijn oude DigiD. Alles snel en naar wens, het kan dus wel bij de overheid. Maar hoe lost een nieuw DigiD het probleem van het buitenlandse telefoonnummer op ? Mag het dan wel, of heb je nu een DigiD zonder telefoonnummer maar met Digid-app-authenticatie gekregen ? Mijn geregistreerde telefoonnummer was een oud en niet meer (van mij) in gebruik Nederlands 06 nummer. Als je het oude nummer niet meer hebt kun je niet overzetten naar een nieuw nummer. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha