Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2024, 16:43 door Anoniem

De banken zouden ook meer opties op maat kunnen voorzien. Nu weigeren ze onveilige features te blokkeren - ondanks mijn vraag. Wel dan ben ik altijd zo braaf dat te verzoeken via de bank-berichten-app en dat dan met URL, Datum en uur bij te houden. Als er via die methodes wat mis loopt - moet men niet proberen de bewijslast om te keren. Men wist dat ik die werkwijze niet wilde. Wees zeer voorzichtig met wat uw bankier u vertelt - ze vertellen niet het hele verhaal en ze doen alsof de bank alles vergoed. Tot het er op aankomt (meegemaakt met een nauw familielid!). Tegenover mij wilde men met dat verhaal afkomen - tot ik de bankier vertelde dat zij ook zo'n klant hadden. Ah ja wie was dat dan. Antwoord gevolgd door stilte. Sedertdien weiger ik nog elk contact met deze bediende. Die is vanaf dat moment persona non-grata. En dat kan haar bijten via de bonus - want ze hebben een quotum te halen. Je kan terugslaan - en hopen dat er genoeg zijn die volgen! Het gaat zelfs zo ver dat ze u een antivirus-abbo willen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha