Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-01-2024, 14:00 door Anoniem

Met de proef, die een half jaar duurt, wil NS naar eigen zeggen de veiligheid en het veiligheidsgevoel van medewerkers vergroten. Bij de proef wordt onder andere gekeken naar het effect op reizigers en hun gedrag, waaronder hoe reizigers op de bodycam reageren en of de camera een preventieve werking heeft. Na de test worden de resultaten geëvalueerd. Dus de reizigers zijn nu proefkonijn van het bedrijf. Krijgen ze daar ook een vergoeding voor van de NS ipv duurdere kaartjes? Het is in ieder geval een manier om klanten weg te jagen. Naar de (leen)auto of fiets. Maar het roept elke keer wel weer de vraag op: Is dit de enige oplossing? Zijn er geen minder invasieve oplossingen te bedenken die niet alle reizigers over een kam scheert? U reist per trein. Dan zult u wel continue ongewenst gedrag vertonen. U bent voor ons dan ook geen klant meer, maar een product. (Wanneer rijden de goederen-wagons voor?) Bij de invoering van de poortjes, was er sprake van dat dit ongewenst gedrag in de trein moest ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha